Запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна подати в електронному вигляді

Для платників податку запроваджено новий електронний сервіс, який надає можливість платникам податків подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.

Подати запит на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податків  необхідно в меню “Заяви, запити для отримання інформації»  обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)» (далі – Запит), підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДФС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном:0 800 501 007.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

 

 

Copyright © Ковельська районна рада | Створено «Інтернет агентство Афіна»