Функціонування веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

З 09 липня 2015 року   Наказом МЮУ 31187/5 від 09.07.2015 затверджено Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», відповідно до якого приймаються заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, подані через мережу Інтернет.

Метою такого нововведення є оптимізація процедури подачі громадянами заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, запобігання проявам корупційних діянь, забезпечення доступності адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, а також створення  сприятливих умов для їх отримання, зменшення черг у цих відділах.

Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість подавати заяви про державну реєстрацію шлюбу, розірвання шлюбу на підставі рішення суду, про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, про зміну імені, про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, про внесення змін  до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, з накладенням електронних цифрових підписів або звернення щодо формування таких заяв.

Прийом заяв на державну реєстрацію актів цивільного стану в режимі    он-лайн здійснюватиметься через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Для того, щоб зареєструватись на веб-порталі звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану необхідно:

1.  На головній сторінці веб-порталу обрати вкладку «Первинна реєстрація»;

2. Заповнити поле «Логін», який буде використовуватись для входу на  веб-портал. Логін повинен складатись з не менш ніж шести літер латинського алфавіту та може містити цифри і символи «_»  та «- «.

3. В поле «Електронна адреса» необхідно ввести Вашу існуючу електронну адресу, на яку буде надіслано підтвердження проведення реєстрації на порталі. Електронна адреса повинна містити символ @та не провинна містити літер кирилиці.

4. Заповнити поле «Прізвище, ім’я, по батькові» українською мовою.

5. Поставити відмітку щодо згоди на передачу та обробку персональних даних.

6. Поставити мітку щодо ознайомлення з порядком роботи веб-порталу.

7.Далі необхідно натиснути кнопку «Реєстрація». З’явиться повідомлення «Користувача «логін» створено». Пароль відправлено не електронну адресу». На вказану Вами електронну адресу буде надіслано повідомлення щодо реєстрації на порталі.

8. Для входу в особистий кабінет необхідно перейти за посиланням, яке вказано в повідомленні, та внести логін та запропонований пароль. Далі натиснути кнопку «Вхід».

9. Запропонований в повідомленні пароль можна буде в подальшому змінити, скориставшись відповідним меню особистого кабінету користувача.

Шановні жителі міста Умані!

Для подачі заяв вам не потрібно тратити час і ви можете,  не виходячи з дому, подати вищеперечислені заяви.

Copyright © Ковельська районна рада | Створено «Інтернет агентство Афіна»