Про проведення щорічної інвентаризації

КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА  РАДА

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від 21.12.2016 року № 74

            м. Ковель

Про проведення щорічної інвентаризації

 

З метою забезпечення повноти та достовірності відображення даних у  річній фінансовій звітності, керуючись статтею 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999  № 996-XIV, наказом Міністерства Фінансів України №879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань» від 02.09.2014, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.10.2014 за №1365/26142, іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку НАКАЗУЮ:

 

1. Створити  інвентаризаційну комісію  в складі:

Голова комісії:

Пасенковський О.С. – заступник голови районної ради.

Члени комісії: 

Лукашук В.В  – начальник відділу обліку і звітності, головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради;

Клімчук В.І. – консультант голови з питань юридичного забезпечення

Ждань О.О. – начальник загального сектору виконавчого апарату районної ради

Петрук Р.Р. – фахівець з підтримки програмного забезпечення та обслуговування комп'ютерної техніки.

2. Інвентаризаційній комісії до 31.12.2016 року провести інвентаризацію основних засобів, матеріального інвентаря та інших активів та подати на затвердження голові районної ради акти інвентаризації.

3.Відділу обліку і звітності виконавчого апарату районної ради не пізніше 10-денного терміну після закінчення інвентаризації відобразити результати проведення у бухгалтерському обліку.

4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Голова   районної ради                                                                          А.Броїло

Клімчук51461

Copyright © Ковельська районна рада | Створено «Інтернет агентство Афіна»